Alla inlägg den 16 maj 2011

Av henkos - 16 maj 2011 12:25

Hej vacker!


Har varit med lill gumman till världens bästa Sirpa och Alfred :) han har blivit så stor! fast det säger jag efter varje gång jag har varit där men så är det ju :) Natalie tog även mod till sig och klappade sin lilla kompis, hon var ju som lite rädd förra gången de träffades men då var ju han sååå liten! Var verkligen en mysig start på denna vecka <3


Nu väntar jag på att min älskade syster ska komma hit så vi kan åka till sjukhuset Natalaie har tid hos en dietist kvart över ett. Får se vad dom har att säga denna gång. Listan växer ju som sagt och blir större, vi som hade hoppats på att den skulle bli mindre.


Annars då? ja hittade en hus som jag ville fara och kolla på men min karl tog mig tillbaks till verkligheten, hur gick det till egentligen det är ju han som annars brukar vara den som inte tänker efter alls. Men det är nog så att en hus människa kommer nog aldrig känna sig nöjd förän man har ett hus. Men den som väntar på något gott får vänta tills man sparat ihop 150 000 på kontot.


Puss och kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards