Alla inlägg den 21 maj 2011

Av henkos - 21 maj 2011 09:34



Hej vacker!

Denna film såg jag, Älsklingen Rikard och världens bästa lilla syster Kia igår :) Den var bra och man fick sig ett gott skratt! Kärleken  hade inte så jätte kul men han var lite trött och var nog på väg att somna några gånger. Fick i mig en öl också så behöver inte dricka på ett tag nu hehe

Igår var jag och Kia till stan och köpte födelsedagspresenter till Natalie, är några veckor kvar men vill vara färdig i tid så jag slipper stressa sen :) innan man vet ordet av det så är det 9 juni och då är det hurra hurra hurra :)

Nu är <3 frisk! helt feber fri igår och natten så nu är hon frisk :) fast vi kommer ta det lugnt idag också brukar köra med två fria dagar innan vi börjar leva om igen :)


Hoppas du får en jätte fin Lördag idag!


Bamsekram till älsklingen Sara på din födelsedag! Saknar dig så mycket så det gör ont i <3 men på ett bra sätt ;) HURRA HURRA HURRA!!!!


Love

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards