Alla inlägg den 26 maj 2011

Av henkos - 26 maj 2011 12:24

Igår så var jag, älsklingen och Lilla syster Kia på bio :) det var riktigt kul och skönt att få lite tid med varandra utan Natalie. Filmen var bra och det var 3d som gällde, var första gången för mig och det var verkligen kul att få prova på. När dom söndrade öltunnan så torkade jag av glasögonen av ren reflex hahaha Men visst var vi snygga hehe Disco Rikard ;)  och så tycker jag att det ska sluta regna snart får så lockigt hår av det :(



Av henkos - 26 maj 2011 12:11

Igår på jobbet så kom jag på att det finns så mycket man vill göra och aldrig tar sig tid att göra dom. Det är en massa jag ska bara, kanske är man lite rädd för att göra något, något som man velat göra jätte länge men inte hittat tid eller motivation eller så är det något jätte tråkigt som man inte vill göra men måste. Så min idé är att varje helg under ett år, förutom varann som då kommer bli en torsdag som jag är ledig på då helgen är uppbokad av jobb så ska jag göra något som länge funnits på vela göra/att göra listan. Som sagt så finns det 52 veckor på ett år och det blir då 52 aktiviteter för den som inte kan räkna matte ;) ibland kommer det kosta pengar och oftast kommer det inte göra det hehehe eller????

Du ska självklart få ta en liten del av mitt projekt så jag ska sätta mig ner och planera en dag för varje helg som jag sedan sätter upp här på bloggen och hoppas på att jag lyckas bra :)

Av henkos - 26 maj 2011 12:04

Den som säger att hon/han inte tycker om skor, ljuger alla vill ju ha skor! Om man går utan skor så får man ont i fötterna och blir sjuk på vinter ;) Så ta du också chansen och tävla om 40 par skor, det har jag gjort och håller tummarna för att jag ska få hem dessa älsklingar :)



http://www.tlcsverige.se/tavling

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards