Alla inlägg den 20 maj 2011

Av henkos - 20 maj 2011 14:43


Okej kan hända att det är så att Mamma vill att Natalie ska ha, men hon älskar mumin och jag tror minsann att hon hade blivit jätte glad om hon hade fått sova med mumin och gänget också :) denna fina hittade jag på designonline.se 

 
Av henkos - 20 maj 2011 08:27

Hej vacker!


Idag har det varit en riktigt tidig dag Natalie vaknade samtidigt som Rikard skulle på jobbet där vid fem tiden och jag har kanske sovit en tre timmar i natt och är inte så pigg men glad är jag iaf :) får ju vara hemma med lillälsklingen, synd bara att hon är sjuk. Förstår inte varför jag har så svårt att sova går ändå och lägger mig vid elva men stirrar bara i några timmar innan jag somnar.


Någon som har tips på vad man kan göra med ett barn som är sjuk? Hon har ju inte riktigt tålamod att vila men inget duger ju riktigt heller, vi har målat en 111 gånger och hon har kollat på bilder en miljon gånger så våran fantasi börjar ta slut. Nu har kalle varit på i tre timmar iaf för att få på lite ljud i bakgrunden för någon har lånat ut våra tvkanaler till någon som behöver dom bättre än oss :)


Hade velat ta en promenad i det här fina vädret, tror jag ska börja gå och promenera med natalie under hennes vila på måndagar när jag ändå alltid är ledig, måste ju passa på :) någon som är sugen på följa med någon gång kan ju skicka ett sms till mig ;)

Av henkos - 20 maj 2011 08:18

Mamma- det är ju jag då och de flesta andra kvinnor som hon ser, även män i 75 års åldern på coop har blivit kallade för mamma

Papa- Hennes kära far och alla andra män och speciellt om dom kör bil då måste det verkligen vara pappa

där- om hon vill nånstans eller om hon vill ha något

Aj aj- när hon får ont eller om man gör något som hon inte vill att man ska göra typ ta på henne sockar eller kanske klippa hennes tånaglar

itta där- är ju som du kanske förstår titta där men används endast om de är något gott som finns i närheten

Glass- är helt enkelt glass och det vill hon ha hela dagarna och påstår sig äta det både till lunch och middag vilket ju så klart inte är sant :)

- är hennes svar på nästan alla frågor, har du fikat?-nä har du tio fingrar- nä


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards