Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Varför gråter inte Emma? av Magnus Wennerholm och Emma Jangestig

Av henkos - 4 maj 2011 13:24


 


HHHHH

Den här boken handlar om en kvinna som är med om det värsta som kan hända en mamma, hennes två barn bli mördade. Hon klarade sig men blev svårt skadad och gör allt för att hennes barns mördare ska åka fast. Det tog mig två dagar att läsa den här boken. den var så otroligt bra! den var så lätt läst och tog inte alls många timmar att ta sig igenom den fast den är på över 270 sidor. Trots att den var så bra så var det två tunga dagar, var tvungen att ta många pauser för att lugna ner mig. Man känner en sån smärta i kroppen fast man själv inte har drabbats av detta. Hur kan någon vara så grym? Tankar som man lovat sig själv att aldrig tänka kom fram MÅNGA gånger, tänk om det händer Natalie något? Det är inte meningen att barnen går bort först, det är så otroligt fel. Många tårar har tittat fram, men jag är ändå så glad över att jag läste denna bok fast jag sa till mamma flera gånger jag vägrar. Blir så otroligt säker på att jag valde rätt när jag valde att lägga Natalie absolut först annat får anpassa sig efter hennes behov, varje sekund med henne räknas.

Därför får denna bok fem hennor :)

 
 
sara

sara

4 maj 2011 21:26

Jag skulle aldrig klara av att läsa den boken tror jag, inte nu i alla fall. Jag skulle nog få panik... Usch. //Sara

http://sandsa.blogg.se

henkos

4 maj 2011 22:34

Jag sa nej till boken i flera månader men sen helt plötsligt skickade mamma med den och då blev det att jag läste, men du har helt rätt man ska inte läsa den när man känner att man är extra känslig. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henkos - 18 september 2011 19:32

http://hennasblogg.blogspot.com/   Välkommen! <3

Av henkos - 14 augusti 2011 16:39

Detta blir slutet för denna blogg :) Nya projekt blev i stort behov av en ny blogg :) ...

Av henkos - 6 augusti 2011 21:17

Hej vacker :)   Hur har din helg/vecka varit? Natalie har börjat dagis den här veckan hela tre veckor tidigare än planerat men är man övertaglig på jobbet så är man då kan man inte ha ett barn hemma om man måste ut och jobba nu och på engång :( m...

Av henkos - 3 augusti 2011 14:12

Som vanligt nu under sommaren så går det segt med bloggandet. Men hoppas det blir bättre snart igen finns så många andra saker jag vill lägga min tid på just nu :)   Men du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på dig och hoppas du...

Av henkos - 25 juli 2011 22:39

kollade precis bilden när den var så där stor, egentligen brukar de ha svarta ögon men fanns inte så tog dessa blå för att jag inte har tålamod att vänta och nu ser jag att musen börje ser inte så snäll ut, han kanske kommer och knackar på ditt fönst...

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards