Alla inlägg under september 2010

Av henkos - 5 september 2010 13:56

Igår efter att vi lagt Natalie så kom mamma förbi och var barnvakt i ett par timmar. grannen fyllde 40 år så vi gick förbi och sa grattis och fick ett glas vin. Hur trevligt som helst och skönt att få göra annat än att begrava sig i alla böcker. Det blev en väldigt trevlig avslutning på kvällen :D

Av henkos - 4 september 2010 13:50

Nu har jag tagit kväll för idag :) skönt att slippa böckerna en liten stund iaf alla andra dagar denna vecka har skolan hängt med till 8-9 på kvällen så lite tid med familjen är inte alls fel! har ju saknat dom så mycket!

Blev en snabbis till marknaden med mamma idag. den har verkligen blivit mindre det kändes så tomt och mesta dels så var det politikgubbar och gummor som tagit platserna på denna marknad. så det var inte så mycket att se.

Gumman är sjuk och gubben är slut. dom behöver nog lite extra kärlek nu kan jag tro :)


Av henkos - 2 september 2010 20:05

Har svårt att hitta tid för att vara med min familj. hoppas att det blir bättre snart. ska iaf ta med en bild på mina älsklingar till skolan så får jag kolla på den när jag saknar dom :) det är nämligen så att jag och fija har fått ett eget rum på folkhögskolan som vi får vara i denna termin som ingen annan ska vara i. och det är ju super! vi behövde verkligen ett eget ställe för att inte kunna säga jag ska bara :D men börjar sakta men säkert ta mig igenom denna veckas litteratur men det blir att sitta hela helgen också :( men de som gjort allt är att man inte kunnat hur internetsidan till skolan funkar och brist på info men sen fan :) ska iaf gå på marknaden med sötnosarna denna helg! goooodis hihih


godnatt

Av henkos - 1 september 2010 10:52

tredje dagen nu med studier och jag har läst två sidor på 3 timmar :( ingen ork alls och möte med skolan kl 12 det har jag lyckats fixa iaf men all ork gick till det. förhoppningsvis får man nu energi efter det. tror det var den lilla nyheten om 100 extra sidor att läsa i engelska boken som gjorde sitt. fick veta igår att det var inte bara 140 sidor utan 233 sidor vi ska läsa till nästa vecka på måndag :( och jag som tänkte att jag läser 25 sidor per dag och börjar idag så har jag lite till helgen också för att jag hade en uppgift som ska vara inne nästa vecka som jag ville komma igång med. men nu blev det 50 sidor dag och kaos.

Något som är trevligare är iaf att idag ska vi hälsa på rikards moster och se hur det har blivit i hennes nya lägenhet :) en härlig liten paus!


Kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards