Alla inlägg den 12 september 2010

<3

Av henkos - 12 september 2010 20:53

  

Älskade bus! det regnade idag och vem älskar inte regn? :D

Av henkos - 12 september 2010 18:01

Igår så var vi hemma hos oss och grillade gott och drack öl :) fin besök av Fredrik, Fija, Ante och Orm. en riktigt mysig kväll :) kan man säga mysig? men ja tyckte det inge stress någonstans, hade vänner hemma och spelade spel. Sen kom grannen också förbi och det var ju en trevlig överraskning :)

Idag varknade jag vid åtta städade hela huset så pigan inte skulle misstänka att mamma varit lite glad i burken igår ;) fast då kanske man borde städa oftare så hon inte kommer på mig :D När gumman vilat så for vi till Rikards mormor och hälsade på. och hon hade precis gjort bröd och det var så gott!

Nu har helgen tagit slut för min del skolan ville komma hem igen så kunde ju inte annat än säga välkommen hem raring :)


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards