Alla inlägg den 9 september 2010

Av henkos - 9 september 2010 13:35

Så här går det när man har med sig datorn till skolan. Man tänker jag ska bara.... men det är ju faktiskt så att man får lite mer energi när man inte behöver sitta varje sekund med arbetet. det är så att jag har fått en uppgift att skriva om lokaliseringspåverkande faktorer, och vad finns i stan om inte lk som vill det ena och det andra och vi får le och säga okej så då skriver vi om det. hur jävla lätt var inte det då? en halvtimme tre rader :(

denna helg ska jag vara helt ledig! jag ska mysa och pussas med min familj som jag saknar så mycket. tänk vilken tur jag har som har dom. dom är verkligen mitt allt.

<3

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards