Alla inlägg den 7 september 2010

Av henkos - 7 september 2010 19:30

Så äntligen har allt lugnat ner sig, den sjukt tunga engelska boken är mycket lättare att läsa, blivit klar efter 5-6 timmar/dag denna vecka så skönt att man får andas ut mellan varven :) har även intervjua pappa idag om hans företag. Riktigt snällt av honom att ställa upp. jag är verkligen stolt över min pappa. tänk att han har lyckats så bra så att han är vd i ett företag. Men det är som han säger så länge man har mål så gör det allt lite lättare :) <3

Idag har vi fått bort soppåsarna från fönstrerna i sovrummet, det blev träpersienner för att kunna öppna garderoberna :) inte lika mörkt men mycket bättre än påsar och förhoppningsvis blir man lite piggare på morgonen ;)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards