Alla inlägg den 28 februari 2011

Av henkos - 28 februari 2011 12:34

Hej Vacker!


Hur har din helg varit? själv har jag både gjort nytta och nöje :) en väldigt bra kombination tycker jag. Först Pluggade jag halva lördan men det var även jobbnöjen för Rikards del som jag och natalie följde med på. Till kvällen gjorde Rikards en massa gott med japansk inspiration och det var super bra. Middags gästen Fredrik fick med oss ut sen eftersom vi ändå hade barnvakt för natten. Natalie var hos sin farmor och hade det mysigt. Hade ju hoppats på att få fara och kolla det nya stället som öppnat här i stan men det var fullt och kl var inte ens elva! i Kiruna av alla ställen vad håller på att hända? förut kunde man komma halv ett och ändå få komma in. till slut så hittade vi lite lediga platser på mummas så det fick det bli. efter att ha blivit iväg lurade till ferrum (vilket är sant för när vi kom hem och låg i sängen så frågade vi varandra varför den andre hade velat gå dit och ja nog lyckades vi allt bli lurade) Men iaf efter en väldigt jobbig drink så for vi och tog en pizza för att sedan fara hem och sova. Rikards kompis sa faktiskt en riktigt bra sak och det stämmer ju jätte bra. helt plötsligt sa han Ni är bäst, bäst för varandra. och det är ju så sant. det bästa är vi två och våran lilla natalie. måste få skryta lite och säga att jag har det då fan så jävla underbart bra! Vi är verkligen bäst på det vi gör för varandra.

Söndag åkte Rikard iväg med sin pappa till gällivare för att han skulle opereras idag vid 7. hoppas allt har gått bra <3

För min del var det besök hos Rikards mamma och börja ge extra mycket kärlek till min dotter som är sjuk, igen :( men vad gör man? förhoppningsvis så håller det inte på så länge.

Men kan ju säga att det har inte gått lika hett till hos oss som hos min kompis. Skriver inge namn så ni kan få vara lite extra nyfiken. Men som sagt kärleken är allt bra stark! kan få en att göra dom galnaste grejer för sin älskade. Min kompis i fyllan och allt fick enligt henne just då en super bra idé. Kärleken hade dragit hem till sig från krogen och hon ville ju så gärna träffa honom. synd att dom hade portlås, för just då den sekunden kom hon på att hon skulle klättra upp till andra våningen med hjälp av husetsväggar och balkonger. Hon vaknade upp i ambulansen och fick smeknamnet Romeo på akuten. Så det kan gå skadad höft och hjärnskakning. Allt för kärleken!


Nä nu är lunchen över och jag ska fortsätta plugga.


Hade bra! <3

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards