Alla inlägg den 10 februari 2011

Av henkos - 10 februari 2011 22:12

Har haft min brors tjej Madde på besök :) pratat en massa skit och längtat bort till andra länder :) Tänk att två timmar bara kan gå så där :) det är nog tur att vi båda är lika duktiga på att prata!

Rikards mamma Maria har fått Natalie att göra såna trick idag så man inte riktigt visste vad man skulle göra men det såg verkligen kul ut :) fast hon visade inte den bästa sidan till sin farmor heller. hon är otroligt mammig nu, men det är nog för att det råkat bli att jag är ganska mycket själv med henne nu och alla vet ju vad det gör med ett litet barn. Då älskar man och behöver mamma extra mycket!


Nä nu ska jag sova, godnatt söta du så hörs vi imorgon! <3

Av henkos - 10 februari 2011 08:24

Vill ju bara säga att jag kom på en till en sån där bonus till 5 bra och det var när jag köpte ramen till Kittys bild och la den i vardagsrummet. Det blev jätte fint och så får man se lilla snutten varje dag :)

Av henkos - 10 februari 2011 08:16

Fick ett litet tips från en annan blogg, ja maaaalin det var din blogg ;) Hon skrev upp fem bra saker som hänt föregående vecka, så då tänkte jag men va kul då kommer hon ihåg dom extra mycket. Men så började jag tänka på undra vad mina fem bra är? Så kom jag på att jag har så svårt att komma ihåg när man har så mycket stress med skolan och allt och tänkte att jag ska också minsann göra det på prov och se hur det känns :) kanske hitta det lilla extra mitt i allt, det hade ju varit mysigt för själen.


1. Började veckan med ny energi och en hejdå kram av min underbara sara.

2. Fick en välkommen hem kram av kärleken som jag inte träffat på en vecka <3

3. Födelsedagsfika 2 gånger på en vecka! behöver jag säga mer? :)

4. Allt gick bra på Natalies 18 månaders kontroll

5. Mamma tog med oss på marknaden.


hmm det var ju ändå inte så svårt så ska nog klara av det några gånger till :) Och litet leende fick man när man tänkte tillbaks :)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards