Alla inlägg den 9 februari 2011

Av henkos - 9 februari 2011 13:11

Jag som trodde att jag skulle sitta hos mor och far hela veckan men nu sitter jag på skolan igen. är nästan färdig med en av mina alla hundra uppgifter. drar mig från att göra den här sista för det är minsan en komplettering. hatar kompletteringar vill få rätt på första försöket. för nu om jag skickar in det tänk om det blir fel igen? ångest. Men är det inte så att man lär sig nästan mer av att ibland få göra fel? men tycker det får räcka med engång, max.

Längtar till nästa vecka då jobbar inte <3 em nå mer, har somnat vid nio varje dag nu den här veckan. blir helt slut av stressen och dom kvinnliga hormonerna som spökar i min kropp nu. Kan säga att ni ensamma mammor där ute gör det verkligen jätte bra!

Nä nu plugga igen!


Kram

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards