Alla inlägg den 7 februari 2011

Av henkos - 7 februari 2011 21:17

Ett gott tecken på att man inte suttit på den söta baken hela dagen är att det känns som att någon drar i ens huvud och försöker få en att gå coh lägga sig för att man är helt slut :) Men det är nog då man sover som bäst?

Har varit hos mamma och pappa och pluggat idag och kommer nog vara det till det att min uppgift är färdig och det är lite bättre väder. -22 var det idag när jag vaknade och det var ju mysigt att ta den kortare promenaden på 2 minuter, vill ju gärna hoppa över att gå 20 min när det är så här kallt :) Tråkigt att man inte kommer ha det trevliga sällskapet man har på skolan, men nu måste jag få in den. har skjutit upp på det allt för länge för att hinna med alla andra måste.

Jag har ju glömt att berätta för dig att Rikard har fått tid för operation nu. i slutet av februari och han kommer vara sjukskriven i 1-2 veckor så det var riktigt skönt att höra att det inte var så länge som vi trodde först. När vi läste brevet han fått så stod det att man skulle ha en vuxen hos sig den första natten som stöd, tyckte jag var jätte roligt och sa att då måste vi ta och ringa din mamma :) visst är dom söta på sjukhuset? :)

Har haft syster här på lång besök idag, lika mysigt som alltid. man bara är och mår gott <3


Hoppas du haft en bra dag och vaknar upp riktigt pigg och glad imorgon :)

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards