Alla inlägg den 6 februari 2011

Av henkos - 6 februari 2011 20:26

Som vanligt så är man fortfarande trött fast man borde vara utvilad efter en ledig helg, har ju ändå bara pluggat tre timmar idag :) men det räcker för att man ska vakna under nätterna och tänka 2+3=5

Men det är smällar man får ta när man har ett så trevligt liv som jag har hehehe

Idag har vi haft besök av systeryster, lika kul som alltid när hon kommer in och sätter sig med täckisarna på sig, visst blir man sjukt stressad när folk kommer och hälsar på och sitter med jackan? jag blir det iaf, känns som att dom vill springa iväg lika fort. Men det gäller bara min familj alla andra vet hur dom ska bete sig hahaha Men iaf så fick jag vara prinsessa för en dag. Kia tog och sminkade mig, vi drack te och pratade strunt och gott <3

Sen for vi förbi älsklingens mamma för vi var bjudna på middag, kent hade ju fan fyllt år! där satt man med hakan nere vid golvet bara ojdå. men man kan inte alltid hänga med i svängarna nu är det iaf uppskrivet så man inte glömmer det nästa år. fy skäms på dig henna, smisk ska du få! hahaha nä nu är man trött när humorn börjar hamna på nya nivåer hehe Men iaf Grattis på födelsedagen Kent!


Nu ska jag avsluta veckan och fortsätta läsa på boken jag lånade av Rikards mormor för flera månader sedan, går fort det här :)


Kram till dig!

Av henkos - 6 februari 2011 20:16


Mamma råkade säga att hon skulle åka till Jokkmokk och gå på marknad. Så då sa jag vi ska med!!!!! Det blev första gången för våran del så var ju klart tvungen att passa på :) Rikard vart lite butter över att jag ville åka men han ändrade sig efter att han fick köpa fem olika korvar för 100 kr då blev marknaden klart godkänd :) Det var en super trevlig dag och vi avslutade turen i gällivare och var på dollar tore som en del brukar säga, visst kan folk bli allt för söta :) Måste bara säga att Natalie älskade att få  sitta i den där grejen rikard hade på ryggen (ja jag har glömt vad de heter:)) under marknaden, hon blev så sur över att inte få sitta där mer sen när vi skulle åka. Tack för ett super bra lån av Rikards moster :)  


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards