Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Första natten i det nya hemmet!

Av henkos - 23 november 2010 10:38

Igår startade flytten, som tur är har vi så många snälla och goa bekanta som hjälper oss så igår fick vi över sängarna och var och köpte ett nytt köksbord, får ju inte heller glömma att älsklingen tog soffa och tv:n dit så det inte känns som att man måste gå och lägga sig direkt Natalie somnat för att man inte orkar stirra på väggen hela kvällen :) Fast det kanske bara hade varit bra så man hade kunnat komma ikapp med pluggandet, hatar att ligga efter! Någon som har tips på hur man lyckas komma dit man ska vara? om jag säger så här ligger nog efter två veckor :/ okej men det var inte det jag skulle skriva om :) Vi sov första natten, en lite orolig natt för mig men det är väl så första natten? Natalie vaknade och skrek och jag flög upp från sängen öppnade dörren och sa till rikard att han får ta det hahaha nog var man borta? Men det blir nog jätte fint tror jag! mysigt fast det är så litet och inte ett hus, men det finns ju fler sen :)


I lördas var jag och <3 på en födelsedags fest, grannen som fyllde år. Hur trevligt som helst med en liten extra krydda av skvaller och det är ju aldrig helt fel hehehe Fast det är jobbigt att inte säga till någon men jag är en snäll person så jag håller tyst, kanske att jag berättar till Natalie men hon har minsan sagt att mamma är hennes bästis och det hon berättar berättar inte hon till någon annan :D Kvällen började iaf på cafe oskar med god mat och öl, sen kickade sångfåglarna igång och nej denna gång ställde jag mig inte där uppe och tog över allt i fler timmar, engång räcker :D Sen for vi på mummas och tog en öl och tro det eller ej men vi orkade vara uppe till halv tre :) Kommer sakna våra grannar, både jag och rikard tycker dom är de bästa man haft!


Nä nu ska jag plugga och du får ha en jätte fin dag!


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henkos - 18 september 2011 19:32

http://hennasblogg.blogspot.com/   Välkommen! <3

Av henkos - 14 augusti 2011 16:39

Detta blir slutet för denna blogg :) Nya projekt blev i stort behov av en ny blogg :) ...

Av henkos - 6 augusti 2011 21:17

Hej vacker :)   Hur har din helg/vecka varit? Natalie har börjat dagis den här veckan hela tre veckor tidigare än planerat men är man övertaglig på jobbet så är man då kan man inte ha ett barn hemma om man måste ut och jobba nu och på engång :( m...

Av henkos - 3 augusti 2011 14:12

Som vanligt nu under sommaren så går det segt med bloggandet. Men hoppas det blir bättre snart igen finns så många andra saker jag vill lägga min tid på just nu :)   Men du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på dig och hoppas du...

Av henkos - 25 juli 2011 22:39

kollade precis bilden när den var så där stor, egentligen brukar de ha svarta ögon men fanns inte så tog dessa blå för att jag inte har tålamod att vänta och nu ser jag att musen börje ser inte så snäll ut, han kanske kommer och knackar på ditt fönst...

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards