Alla inlägg den 2 november 2010

Av henkos - 2 november 2010 11:58

Malin bjöd mig på lunch idag och det var ju hur trevligt som helst, behövde ett gott skratt :) och alla som känner malin vet att man alltid får skratta åt hennes påhitt :) vette fan var hon får allt ifrån, men det är kul att det  händer grejer i hennes liv när ens eget har samma form hela tiden :) men kan säga att jag aldrig hade velat byta mitt fina mot en grönare gräsmatta som någon annan får uppleva för min är inte grön den är ehhhh gjord av guld där fick ni :) hade jag vunnit smörar tävlingen?

Av henkos - 2 november 2010 08:36

1. Från att ha varit en tjej som bara gjorde grejer utan att tänka efter och bara levde så har man blivit mamma och rädd för att dö, okej nu är det ju så att man tänker efter några gånger innan man gör något och prioriterar på ett helt annat sätt. man gör inte grejer som kan på ett eller annat sätt skada en och göra att man inte är med på samma sätt för sitt eget barn. Man har insett att ja Henna du måste leva till det att du är mer än 30, när Natalie blivit 18 kan du börja leva igen.

2. trött trött trodde det skulle gå över efter att man pluggat en månad och man kommit in i det men nej går fortfarande och lägger mig kl 9. social är man inte heller. Nästa januari kanske att man kan fundera på det men annars är det sommaren som kanske håller mig vaken till kl 10.

3. ett hus är till salu och en lägenhet är inhandlad som är tre gånger mindre.

4. att jag har världens finaste familj det hade man inte kunnat tänka sig för över tre år sedan att jag skulle ha :)


Nä nu måste jag plugga och sluta svamla bara för att man råkar vara lite trött en tisdag morgon, en till sak man inte räknat med förut var man trött på freda :D

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards