Alla inlägg den 19 november 2010

Av henkos - 19 november 2010 08:44

Mitt förra inlägg var inte så roligt, tur att det var kort iaf :) men allt löser sig alltid, fast vågar inte hoppas allt för mycket innan det är klart.

Packandet har fixat ett ordentligt kaos här borta man vågar inte riktigt ha natalie här för att man är rädd för att hon ska skada sig när hon tycker att det är så kul att packa upp allt och klättra på alla kartonger. Hade hon inte haft planer i helg för att fara och hälsa på sin snälla gammelmoster för ett nattligt besök så hade vi nog flyttat in till någon tills detta kaos hade varit över.

Nu ska jag faktiskt ta och vila lite denna magont är inte att leka med. haft ont i magen i över två veckor nu så hoppas det går över snart.


Hoppas ni alla får en bra fredag och får en riktigt mysig dag, passa på att vara med dom ni älskar :) själv ska jag ge mina älsklingar en bamsekram när dom kommer hem!

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards