Alla inlägg den 26 november 2010

Av henkos - 26 november 2010 08:36

Det är redan fredag och sitter på skolan för att få en uppgift gjord som ska vara inne på måndag. Försöker hinna plugga så gott det går med allt flyttkaos vid sidan om men det är inte så lätt. Och det tar tid att flytta! vi började redan på måndag och vi har fortfarande mycket kvar, det går åt många timmar varje dag. Måste säga att fast det är riktigt tråkigt att vi har behövt sälja huset så trivs ja bra i lägenheten. Blir så otroligt mysigt känns det som iaf. Det är inte längre bara ett vardagsrum eller kök som man lever i nå mer utan Natalie leker i sitt eget rum medans jag fixar och har mig, det är mysigt! och så är det mindre att städa ;) nä men tror man lärt sig mycket av detta, tror det är så allt man gör, alla val man gör lär man sig något av. Nästa hus vi skaffar kommer vara litet och mysigt :) om min älskade sambo inte kommer på att det är roligare att bo i lägenhet. 


Men snart är det helg och får hoppas mitt lilla <3 får mycket kärlek och gos för hon har varit så stressad dessa dagar så det hon behöver är en otroligt lugn stund och massor med pussar och kramar.


p.s har märkt att min telefon är ingen bra blogg telefon! går inte att skriva meddelande när man skickar bild, gick iaf jätte bra med rikards telefon så det får bli nya blogg telefonen :D



Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards