Alla inlägg den 11 november 2010

Av henkos - 11 november 2010 09:05

 
Av henkos - 11 november 2010 08:48

Förstår inte att det ska vara så otroligt mycket i skolan, många som pluggar på högskola blir chokade över hur mycket vi har att göra hela tiden. Men det är bara att ge sig fan på att klara detta. Nu denna vecka så ligger jag efter, som vanligt och de är så frustrerande vill ju följa de man fått att göra men hur ska man hinna? Med andra ord sparka mig gär bak så jag får igång det :) fast jag måste nästan vara lite stressad för att bli effektiv.

Natalie kommer nog ha en super rolig dag idag. DOm har maskerad på hennes dagis :) var och letade efter en dräkt igår men det var ju svin svårt att hitta till en ettåring. fanns till 3-4 år men inge mindre. Till slut så hittade jag en häxdräkt som gick att ha till henne för att den hade resår i midjan :) jätte söt blev hon. fast det är hon ju alltid :)

Packande går framåt vi fick ihop hela tre lådor igår fast det syns inte :) så är det när man har mycket grejer. Men får man ihop tre lådot varje kväll så är man nog färdig snart :)


Kram på er alla och hoppas ni får en bra dag!


Skickar bild på gumman och hennes dräkt från mobilen så får ni se gullet :D

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards