Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Fiskar som inte vet bättre....

Av henkos - 12 juni 2011 19:56

Hej och hå.


Så vad har hänt idag? vi började dagen med att natalie skrek i typ en och en halv timme för att hon inte fick som hon ville. Efter det sov vi i tre timmar för båda var nog lika slut. Hon har kommit i en period när ingen eller ingenting är bra. Skrik skrik skrik, och jag vill ju gärna inte ge med mig hela tiden utan tar ett bråk lite då och då. För vill ju inte att hon ska bete sig hur som helst bara för att hon är lika envis som döden själv och energin bara rinner ur en när det börjar. Vad tycker du om det här med uppfostran? är du den hårda föräldern eller den som väljer att blunda och servera allt för ditt barn? kanske dags att leta runt i bok världen igen för att bli klok på detta för jag vill absolut inte vara hård men jag vill heller inte vara den som leter henne leva rövare, bli bortskämd och inte veta vad som är rätt och fel. Du kanske har bra tips på uppfostran?


Efter att vi vaknat så åkte vi och handlade och for och grillade lite korv ute i det fria :) blev en väldigt snabb grillning för det var strax över 10 grader och blåste lite små kallt.

Maria och Kent tittade förbi lite snabbt och sa grattis till Natalie som fyllde år i torsdas, tackar vi så mycket för <3

Jobbade sista dagen igår och ska bli så otroligt skönt att ta en lång semester och på börja sökandet efter ett nytt jobb!


Ett litet klagomål bara, fan va det luktar illa från fiskarna Natalie har i sitt rum. Gör ont i mamma<3 att hon ska behöva sova i den där stanken. Imorgon ska det investeras i bra ta bort lukt grejer och städas i fiskarnas lilla koja.


Trevlig kväll!


Love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henkos - 18 september 2011 19:32

http://hennasblogg.blogspot.com/   Välkommen! <3

Av henkos - 14 augusti 2011 16:39

Detta blir slutet för denna blogg :) Nya projekt blev i stort behov av en ny blogg :) ...

Av henkos - 6 augusti 2011 21:17

Hej vacker :)   Hur har din helg/vecka varit? Natalie har börjat dagis den här veckan hela tre veckor tidigare än planerat men är man övertaglig på jobbet så är man då kan man inte ha ett barn hemma om man måste ut och jobba nu och på engång :( m...

Av henkos - 3 augusti 2011 14:12

Som vanligt nu under sommaren så går det segt med bloggandet. Men hoppas det blir bättre snart igen finns så många andra saker jag vill lägga min tid på just nu :)   Men du ska veta att det inte går en dag utan att jag tänker på dig och hoppas du...

Av henkos - 25 juli 2011 22:39

kollade precis bilden när den var så där stor, egentligen brukar de ha svarta ögon men fanns inte så tog dessa blå för att jag inte har tålamod att vänta och nu ser jag att musen börje ser inte så snäll ut, han kanske kommer och knackar på ditt fönst...

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards