Alla inlägg den 31 juli 2010

Av henkos - 31 juli 2010 20:26

  


Natalie fick åka båt för första gången när vi skulle till Rikards mosters stuga, gick hur bra som helst :) En jätte mysig dag med god mat och gott sällskap. Blev själv väldigt sugen på att skaffa stuga när vi var där det var ju så otroligt fint!

  

Av henkos - 31 juli 2010 20:19

  


Eftersom att min älskade Rikard INTE tål pälsdjur så finns det ju bara en utväg för en djurälskare som mig. Jo att skaffa andra djur som inte är så vanliga som katt och hund då. VI har sen tidigare fiskar och i juni fick vi våran nya familje medlem. En spendel på fyra år. Natalie älskar sin nya syster och vill in varje morgon för att säga godmorgon :) Bilden visar hur nyfiken natalie var första gången hon fick se henne. Nu är det se men inte röra som gäller :) 

Rikard som är såååå rädd för spindlar tycker mer och mer om den, hoppas jag iaf hihihihi 

Av henkos - 31 juli 2010 13:28

Igår blev det lunch med linda på stan. Hon har fått en så fin mage! kan inte låta bli att tänka tillbaks när jag var gravid. det var så otroligt mysigt och man längtade så mycket. det var tusen gånger så bättre än självaste julafton! Och den bästa present man någonsin kan tänka sig. Nästa gång vi ses så har hennes mage blivit större eller så kanske det har kommit en liten :) fast så lång tid får det inte gå innan vi ses igen :)


Var även förbi Rikards mamma och Kent. dom hade kommit tillbaks efter 2 1/2 veckas utlandsresa. hur bruna som helst och dom hade haft det super bra. Inte alls avsi nejdååååååå :) (men vi åker ju 2 veckor i dec så inte går det nog nöd på oss inte hihi) Vi fick även jätte fina presenter där bort ifrån :) Kul att dom kommit tillbaks iaf, Natalie har då saknat sin farmor! När jag var och vattnade blommorna i måndas så sprang natalie till dörren, slog på dörren. när jag släppte in henne gick hon runt och leta och kom sen till mig och visade med armarna, borta! så helt klart att hon saknat :)


Nu är jag hos mamma igen, virkar en mössa åt Natalie för första gången så ho när snäll och hjälper mig så att det inte bara blir en hög med garn och en henna utan hår på huvudet :)


Snart marknad i jukkas ska bara vänta på att lillhjärtat ska vakna :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards