Alla inlägg den 29 juli 2010

Av henkos - 29 juli 2010 17:48

Igår blev det en sväng förbi landströms med malin och maria efter jobbet. En kall öl och trevligt sällskap :) kul att få träffa vänner som man inte sett på jätte länge och alla är sig lik fortfarande :) så duktig var jag och tog bara en öl, cyklade hem och la mig för att följa mottot min dotters önskan är min lag. Och varför det blev så tidigt är ju för att hon har ju vanan att vakna många gånger varje natt. men gissa vad! hon sov ända till 10 över 8 utan att vakna en enda gång :) duktig tjej :)

Av henkos - 29 juli 2010 09:16

Min pappa är en mycket ond människa hahahaha och min sambo ännu värre för jag förstod att han måste ha varit med på detta :) jag var på jobbet, kollade mejlen. Pappa hade skickat ett och det står som rubrik Vi träffade en vän till dig på Åland. och jag tänkte fan va kul, vem kan det ha varit? så öppnar jag det. Jag skojar inte det var fan på håret att jag sket ner mig! jag hoppade upp från stolen iaf :) det var en bild på en struts jävel. jag skojar inte jag hatar dom. okej hata är ett starkt ord, men jag hatar dom. ända sen det att jag och rikard var på djurparken och den där strutsen började följa efter mig, så har jag insett att alla strutsar i hela världen är farliga och tänker äta upp mig hahahaha


Här är bilden som min kära far skickade på min vän :)


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards