Alla inlägg den 27 juli 2010

Av henkos - 27 juli 2010 21:37

Idag har jag och <3 beställt en ny säng :)

Sängen vi har nu har en skarv som är ca 15 cm och 10 cm djup så det är ju inte romantik på hög nivå och när gumman sover med oss så hamnar hon i skarven eller sover nästan på oss för att hon inte har någonstans att ta vägen. så det var verkligen på tiden att fixa en ny :) den var riktigt skön att ligga på och i slutet av augusti får vi förhoppningsvis även sköna nätter :)


  

Av henkos - 27 juli 2010 17:30

Så efter mycket om och men så har jag skaffat en blogg igen :) förra gången hade jag den i fyra månader, så vi ser ju hur länge jag lyckas ha den denna gång :) ska iaf göra ett gott försök till att inte ta bort den :)


Denna sommar har varit hur bra som helst! Natalie har ju blivit ett år nu så det var mycket lättare att resa med henne nu än när hon var helt ny förra sommaren. Okej nu inser man ju att man hade ju kunnat resa med den lilla. Men man var ju så inne i sin mysbubbla. och hur härligt var inte det :) paradiset!

Denna sommar blev det iaf en dag på kiruna festivalen wiii hehehehe full och glad. dock bara en och en halvtimme på området då vi var hos Rikards kompis jonas och hade det super trevligt! satt ute på gräset, drack en öl rökte en cigg (gud vad det hade varit gott men man röker bara i fyllan, kanske att man skulle börja dricka mer då? hehehehe)och sjung som en galning! vet inte hur länge jag höll på men jag hade fan inte någon röst kvar sen! så detta är anledninge till att vi kom så sent till festivalen men det gör absolut ingenting :)

Jag och Natalie har tagit flyget till sthlm i 8 dagar och varit och hälsat på Sussie och hennes familj. Det var verkligen guldvärt! Dom är så underbara och vi hade så kul. saknar dom som bara den!

Sen tog jag familjen min och lånade mammas och pappas husbil och åkte till piteå i 10 dagar. Har bara varit där när jag var liten och jag har bara en sak att säga, gud vad jag älskar det där stället! det är så otroligt fint och alla är så otroligt snälla! flyttar jag från stan så blir det till piteå :) Vi hade även dom bästa grannarna på campingen och det var Rikards pappa, anki och mattias. Vi hade verkligen en super lyckad semester där. Och barnvakt fick vi två kvällar så vi kunde cykla in till stan och dricka en öl, vet ni att när man har barn så är dom stunderna värda mer än allt guld i världen! Och det näst bästa är att jag hade anki där :) förstå att ha någon som gillar att handla lika mycket som en själv, far man med rikard så börjar han svettas efter 30 min, en timme senare tror han att han ska spy. okej okej hade rikard fått säga sitt så hade han nog sagt att det tog lite längre. men man behöver ju inte lyssna på honom, eller hur? :)

Ska se om jag lyckas få fram lite bilder från sommaren sen :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards