Alla inlägg den 29 april 2011

Av henkos - 29 april 2011 23:26

Hej vacker!


Tänk va fort hela veckan har gått, de är redan fredag men de  känns som att det är onsdag. Idag har jag varit hos sirpa och skräpat med henne och Tessa. riktigt kul att börja igen och jag är snart färdig med projektet jag börjat med. Hoppas det blir bra, är som nöjd eller halv nöjd tror jag är den som aldrig blir riktigt nöjd men tror det har mycket att göra med att jag tänkt ge bort den och då blir det lite mer press på en :) Så fick jag ju mysa med söta lilla Alfred också, han har blivit så stor nu


Idag hade jag tänkt köpa en kökssoffa också men min kära svärmor hant ringa mig fem min före jag skulle ringa och be om att få komma och hämta den och sa att jag fick ta hennes istället :) Så imorgon ska jag köpa lite vit färg och börja måla den :)


Nä nu ska jag ta och sova lite och hoppas att kärleken min håller om mig när han kommit hem från sin spel kväll med vännerna


Presentation


Har ett underbart liv med min underbara sambo och dotter.

Kommit in på en Ekonom utbildning som startar nu till hösten :)

Tycker själv att jag inte pratar allt för mycket, men en sak är då säkert att jag har mycket att berätta :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards